середньорічний обсяг продукції що випускається
- станкомісткість продукції, що випускається на підприємстві; - номенклатура, асортимент і якість продукції, що виготовляється на підприємстві; - нормативи тривалості виробничого циклу тощо. 6. Середньорічна потужність підприємства на плановий період розраховується: а) як потужність на кінець звітного періоду, скоригована на приріст потужності в поточному періоді й зменшення потужності за рахунок вибуття в) максимально можливий обсяг випуску продукції підприємством протягом установленого проміжку часу за певних організаційно-технічних умов; г) максимальний обсяг продукції, виготовленої основними цехами. 9. На величину виробничої потужності підприємства не впливають такі чинники
Аналіз обсягу виробництва продукції (надання послуг) у натуральному та вартісному виразі: цілі, завдання та методи аналізу, основні показники. Розрахунок показників фінансової стійкості та коефіцієнта структури довгострокових вкладень підприємства. Контрольна робота з дисципліни. "Економічний аналіз". Аналіз обсягу виробництва продукції (надання послуг) у натуральному та вартісному виразі. Обсяг виробництва і реалізації продукції є взаємозалежними показниками. У умовах обмежених виробничих можливостей і необмеженому попиті на перше місце висувається обсяг виробництва продукції.
Виробни́ча поту́жність — розрахунковий, максимально можливий річний (добовий) випуск продукції або обсяг переробки сировини в номенклатурі і асортименті, що передбачається на плановий період при повному використанні виробничого обладнання і площ з урахуванням застосування передової технології, організації виробництва і праці. Економічне обґрунтування виробничої потужності — найважливіший інструмент планування промислового виробництва. Іншими словами, це потенційна можливість валового випуску
SCP – середньорічна вартість основних фондів; QВ – обсяг валової продукції підприємства. Фондоємність – ФЄ: ФЄ. – кількість видів продукції, що випускаються на підприємстві; – собівартість і обсяг випуску і-того виду продукції відповідно. Норма оборотних засобів – НЗ: НЗ = НВКП + НТН.
, де n- кількість видів продукції, що випускається; Тіб - трудомісткість одиниці продуктів і-го виду в базисному році. (нормо-години); Q6і, Qпі - обсяг продукції і-го виду відповідно в базисному і плановому році в натуральному вимірюванні; Аб, Ап - обсяг валової продукції відповідно в базисному і плановому році (тис. грн.); Чвих - вихідна чисельність працюючих (чол.) де ТПб - обсяг товарної продукції базисного року; Чб - середньорічна чисельність працівників у базисному році. 2) Плановий обсяг товарної продукції в базисних цінах (ТПбп): де Qіп - плановий обсяг і-ої продукції в натуральному виражені; Ці6 - оптова ціна і-ої продукції в базисному році. 3) Вихідна чисельність промислово-виробничого персоналу (Чвих)
Кількісне вираження Ф. є відношенням обсягу валової продукції або іншої результативної величини до середньорічної вартості ОВФ. Загальна Ф. розраховується за формулою: Ф =. V. , ОВФс.р. де V — обсяг виробництва за рік у вартісному вираженні. Середньорічна вартість основних виробничих фондів ОВФс.р. обчислюється за формулою: ОВФс.р. = ОВФп. + ОВв.в. tув.
обсягу виробництва продукції. Вихідна інформація для факторного аналізу представлена в таблиці 3.1. Факторна модель 1: Q = ЧР * ППріч, де Q – обсяг виробленої продукції, робіт, послуг, тис.грн.; ЧР – середньооблікова чисельність робітників, осіб; ППріч – середньорічна продуктивність праці одного робітника, тис.грн./особу. Для розрахунку використовується метод скоригованого показника. Методика проведення факторного аналізу
До постійних належать витрати, величина яких: б) не залежить від обсягу продукції в межах даної виробничої потужності; Загальновиробничі витрати — це витрати на: в)утримання, експлуатацію устаткування, організацію й управління виробництвом; В однопродуктовому виробництві загальновиробничі витрати розподіляються між виробами при калькулюванні: г) діленням загальновиробннчих витрат на кількість виробів у натуральному виразі. Спільні витрати на виготовлення цих продуктів можна розподілити між ними пропорційно: а)до обсягу продукції у натуральному вимірі. Середня повна собівартість одиниці продукції визначається показниками: а) нормами прямих (змінних) витрат на одиницю продукції
Середньорічні обсяги виробництва валової продукції тваринництва по всіх категоріях господарств області за 2000-2004 і 2005-2009 роки, млн. грн. Слайд 2. Індекси валової продукції тваринництва у Харківській області за січень-березень 2011 року. Слайд 3. Інвестиційні проекти у тваринництві, реалізація яких відновлена у 2010-2011 роках.
До постійних належать витрати, величина яких: б) не залежить від обсягу продукції в межах даної виробничої потужності; Загальновиробничі витрати — це витрати на: в)утримання, експлуатацію устаткування, організацію й управління виробництвом; В однопродуктовому виробництві загальновиробничі витрати розподіляються між виробами при калькулюванні: г) діленням загальновиробннчих витрат на кількість виробів у натуральному виразі. Спільні витрати на виготовлення цих продуктів можна розподілити між ними пропорційно: а)до обсягу продукції у натуральному вимірі. Середня повна собівартість одиниці продукції визначається показниками: а) нормами прямих (змінних) витрат на одиницю продукції
обсягу виробництва продукції. Вихідна інформація для факторного аналізу представлена в таблиці 3.1. Факторна модель 1: Q = ЧР * ППріч, де Q – обсяг виробленої продукції, робіт, послуг, тис.грн.; ЧР – середньооблікова чисельність робітників, осіб; ППріч – середньорічна продуктивність праці одного робітника, тис.грн./особу. Для розрахунку використовується метод скоригованого показника. Методика проведення факторного аналізу
Середньорічні обсяги виробництва валової продукції тваринництва по всіх категоріях господарств області за 2000-2004 і 2005-2009 роки, млн. грн. Слайд 2. Індекси валової продукції тваринництва у Харківській області за січень-березень 2011 року. Слайд 3. Інвестиційні проекти у тваринництві, реалізація яких відновлена у 2010-2011 роках.
Розглянемо вплив на випуск продукції зміни обсягу виробництва в натуральному виразі, цін і структури продукції, що випускається. Для визначення впливу обсягу випуску в натуральному виразі на зміну вартісної оцінки випуску продукції необхідно розрахувати фактичний випуск продукції при плановій структурі (В'). Цей показник розраховується як добуток загального фактичного обсягу виробництва на планову питому вагу і-го продукту. Для виявлення тенденції зміни обсягу виробництва доцільно здійснити аналіз динаміки показників за ряд років і розрахувати середньорічний темп їх росту. Ці дані можуть
Обсяг виробництва та реалізації продукції можливо відображати у натуральних, умовно-натуральних, вартісних вимірниках. Узагальнюючи показники обсягу виробництва та реалізації обчислюють у вартісному виразі в оптових цінах. Основними показниками обсягу виробництва є товарна та валова продукція, останній формується на базі визначення валового обігу та внутрішньовиробничого обігу. Аналіз асортименту. Асортимент – це перелік найменувань продукції, що випускається, із вказівкою обсягу випуску по кожному виробу. Аналіз виконання плану з асортименту виконується за допомогою методу найменшого відсотка і методу середнього відсотка.
Реферати, твори, дипломи, практика » Курсовые обзорные » Пропозиція заходів по збільшенню обсягу продукції, що випускається, продуктивності праці, рентабельності і прибутку фірми. Реферат Пропозиція заходів по збільшенню обсягу продукції, що випускається, продуктивності праці, рентабельності і прибутку фірми. Тема: Курсовые обзорные. к.
Фондовіддача - відношення обсягу випуску продукції до середньорічної вартості основних фондів. Фондомісткість - відношення середньорічної вартості основних фондів до обсягу випуску продукції. Фондоозброєність - відношення середньорічної вартості основних фондів до середньооблікової чисельності працюючих. Трудомісткість продукції - це витрати робочого часу на виробництво (виготовлення) одиниці продукції у натуральному виразі по всій номенклатурі продукції, що випускається. Мотивація праці - це процес стимулювання робітника або групи працюючих до діяльності, що спрямована на досягнення цілей підприємства через задоволення їх власних потреб та інтересів.
Комментарии
Отправить комментарий