К основному контенту

сировина для приготування страв з гідробіонтів

сировина для приготування страв з гідробіонтів

Приготування приготування страв з борошна. 2.Тривалість заняття: 6 годин. 3. Мета заняття: закріпити практично-теоретичні знання з: · Розрахунку сировини для приготування заданої кількості порцій страв; · Організації робочого місця; · Технології приготування страв; · Економного використання сировини, електроенергії; · Дотримання вимог санітарії, особистої гігієни; · Дотримання правил техніки безпеки та охорони праці; 4.Матеріально – технічне оснащення робочого місця: електрична плита, вага настільна, шафа холодильна, сковороди, каструлі, ножі, розроблювальні дошки, тарілки, прибори, розливні л

Приготування перших страв з концентратів і напівфабрикатів. Тема 8. Соуси (підливи). Значення соусів у харчуванні, їх класифікація. Соуси і приправи промислового виробництва. Приготування борошняних пасеровок і бульйонів для соусів.  Характеристика сировини для солодких страв, способи та режими оброблення. 11. 41. Десертна продукція промислового виробництва, класифікація, її технологічне застосування в закладах ресторанного господарства.  46. Формування асортименту страв з гідробіонтів. Підбір гарнірів і соусів до них, правила оформлення, види браку, шляхи його усунення. 47. Охарактеризуйте елементи (етапи, операції) технологічного процесу, їх мету та завдання.

11. Технологія приготування страв з харчовими волокнами, їх значення. 12. Характеристика дієтичних добавок – апіпродуктів. 13. З метою збільшення збуту обсягу продажів у ресторані запропонуйте впливові прийоми мерчандайзингу. 14. Структура і характеристика харчового раціонів № 1 і 2, 3 і 4. Наведіть приклади меню харчових раціонів. 15. Особливості технологій приготування страв для дієт № 7,9. 16. Характеристика пектинів і їх застосування у виробництві функціональних продуктів харчування.  Технології харчових волокон з гідробіонтів 19. Пшеничні зародки − перспективна сировина для отримання оздоровчих композицій імуномодулюючої дії 20. Інноваційні продукти із зернової сировини на основі біотехнологій 21.

Визначити набір продуктів для приготування страв з даної сировини. 15. Розрахуйте сировину для приготування 80 порцій каші гречаної розсипчастої в шкільній їдальні. Обґрунтувати збільшення маси каші після варіння. Практичне заняття № 8. Тема: Технологія страв та кулінарних виробів з овочів, грибів і плодів. Мета: поглибити та розширити знання з теми, набути практичні навички розрахунків сировини для приготування страв з овочів залежно від сезону та кондицій сировини. Питання для самоконтролю 1. Класифікація овочевих страв за способом теплової обробки. 2. Чому після теплової обробки овочі розм’

Загальна характеристика сировини, її технологічні властивості та особливості обробки різних видів птиці, пернатої дичини, кролів.  Сучасні підходи до оформлення та реалізації страв з гідробіонтів. [3, 7, 18]. 1.1.8. Технологія універсальної продукції для закладів ресторанного господарства.  Опишіть принцип роботи машини для приготування картопляного пюре (МКП-60). Наведіть класифікацію, будову і принцип роботи м’ясорубок. Охарактеризуйте конструктивні особливості м’ясорубок, які впливають на якість січеної маси.

Тема розділу: Приготування страв з риби та морських продуктів. Тема уроку: Інструктаж з безпеки праці. Приготування риби відварної, риби припущеної та смаженої основним способом.  Сировина: згідно із технологічними картами. Методичне забезпечення: збірник рецептур, інструкційні та технологічні карти, ілюстрації, відеоролики, презентація, створена у програмі Power Point. Міжпредметні зв’язки: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Охорона праці», «Організація виробництва та обслуговування», «Основи санітарії та гігієни». Хід уроку. I Організаційна частина (3 хв).

Зерно як сировина для виготовлення зерноборошняних товарів. Використання нетрадиційних видів продовольчого зерна в харчовій промисловості. Інновації у вдосконаленні споживних властивостей зерна.  Вплив способів приготування тіста на якість хліба. Хімічний склад і харчова цінність хліба і хлібобулочних виробів. Шляхи підвищення біологічної цінності, вдосконалення асортименту хліба та хлібобулочних виробів.  Консерви і пресерви з гідробіонтів. Стан виробництва та споживання консервів і пресервів з гідробіонтів в Україні та світі. Фактори формування споживних властивостей під час виробництва. Інноваційні технології консервування рибної сировини.

Тема роботи: Технологія приготування страв з круп, бобових і макаронних виробів. Правила подачі. Мета роботи: освоїти прийоми теплової обробки круп, бобових, макаронних виробів; правила варіння їх та подачі.  Вміти – провести підготовку сировини до теплової обробки; розрахувати кількість рідини і крупи для приготування страв; самостійно приготувати зазначений асортимент страв, оформити та подати їх; порівняти органолептичні показники страв з вимогами якості. ^ Завдання до роботи. Приготувати, оформити, подати, провести бракераж.

За видом сировини молоко питне поділяють на продукт з натуральної сировини та з відновленого молока.  Ціниться чорний перець горошком твердий, який тоне у воді, темний. У кулінарії використовують для приготування перших і других страв (м'ясних, рибних, овочевих), соусів, закусок і холодних страв. Мускат, мускатний горіх, мускатник, мускатне дерево (Myristica) - рід вічнозелених дводомних дерев родини мускатникових. Налічує понад 100-120 видів.

«Приготування страв з риби та нерибних морепродуктів». 1. Які харчові речовини містить риба? 2. Які робочі місця виділяють для обробки риби в м'ясо-рибному цеху? 3. Розкажіть про значення рибних страв у харчуванні людини? 4. Як приготувати і подати зрази рибні січені? 5. Як змінюються основні речовини, що містяться в рибі? 6. Як приготувати і подати рулет рибний?  15. Наведіть класифікацію нерибних морепродуктів морського промислу? 16. Для приготування яких страв використовують нерибні морепродукти? 17. Як готують і відпускають страву креветки відварні? 18. Як готують і відпускають страву морський гребінець відварний з соусом? Перелік запитань та відповідейдля тестового опитування. на тему

приготування страви і тоді його можна виконати в присутності гостя безпосередньо в залі ресторану. Фламбування є також одним із проміжних етапів приготування страви. Якщо в першому випадку є елементом шоу, то в другому використовується для утворення ароматичного і смакового букета. Незалежно від того, як використовується цей спосіб необхідно приділяти велику увагу дотриманню правил техніки безпеки.  Стефан -гриль також призначений для приготування продуктів "з димком" з використанням спеціального пристрою (поставляється окремо), це дозволяє додати продукту запах і аромат страви, приготовленого на відкритому вогні на деревному вугіллі.

Приготування страв та гарнірів з припущених, смажених овочів: кабачки або баклажани смажені, оладки з кабачків, цибуля «фрі», деруни. Приготування картопляних пальчиків, крокети картопляні. Вимоги до якості.. Презентація на урок Технології скачати.  Міжпредметні зв’язки: Технологія приготування їжі з основами товарознавства. Тема: ” Приготування страв і гарнірів з овочів та грибів.” 2. Устаткування підприємств харчування. Тема: ”Теплові апарати гарячого цеху“.

Апарати для приготування кави по-східному апарати гейзерного типу, експрес-кавоварки. Перелік та особливості конструкцій кавоварс закордонного виробництва. Апарати для приготування шоколаду. Тема 10. Жарильно-пекарське устаткування.  Фактори, що формують якість хліба - сировина та процеси виробництва. Вплив нових прогресивних способів приготування тіста на якість хліба. Хімічний склад і харчова цінність хліба з борошна різних видів і сортів, споживна якість виробів. Шляхи підвищення біологічної цінності, вдосконалення асортименту хліба та хлібобулочних виробів.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

образ доброго і поганого князя в уявленнях тодішнього соціуму

образ доброго і поганого князя в уявленнях тодішнього соціуму Князь наділений рисами доброго полководця і воїна. Він тепло ставиться до підлеглих, уміє запалити дружину своїм словом: Хочу-бо,— сказав,— списа приломити кінець поля Половецького; з вами, русичі, хочу голову свою положити або напитися шоломом з Дону!  Цей образ ідеалізований. Він не дуже вирізнявся з-поміж інших князів, і його влада не розповсюджувалась на всю Київську Русь, але у творі він грізний і великий. Мораль — правила поведінки, засновані на уявленнях про добро і зло, хороше і погане, що існують в суспільній свідомості і підкріплені заходами громадського осуду (громадською думкою). Мораль буває наступних видів: Особиста мораль — уявлення про належному поведінці окремо взятої людини, внутрішнє переконання, яке він не порушує. Суспільна мораль (моральність) — загальноприйняті уявлення про належну поведінку в конкретному суспільстві. Релігійні норми' — правила поведінки, засновані на вірі у надприродні істоти і пі

синонім до фразеологізм ні в дрова ні в тріски

синонім до фразеологізм ні в дрова ні в тріски Фразеологизмы-синонимы. Битком набито – вагон и маленькая тележка, видимо-невидимо, выше головы, девать некуда, как звезд на небе, как сельдей в бочке, как собак нерезаных, кишмя кишит, конца-края не видать, куры не клюют, непочатый край, полон рот, семь верст до небес, сорок бочек арестантов, труба нетолченая, тьма тьмущая, хоть лопатой греби, хоть мосты мости, хоть отбавляй, хоть пруд пруди, чертова пропасть, что песку морского  Бить баклуши – валять дурака, лодыря гонять (бездельничать). Биться об заклад – держать пари (спорить). В большом горшке на донышке – воробью по колено, детишкам на молочишко, кот наплакал, не ахти сколько, раз-два и обчелся, с гулькин нос (очень мало). Ні в дві ні в три. Розгубитися, зніяковіти. Ніде й голки встромити.  Фразеологізми біблійного походження. Вавілонська вежа Вираз походить з біблійського міфа про те, як люди намагалися побудувати у Вавілоні вежу, що сягала б неба. Розгніваний таким зухвальством,

зошит для контрольних робіт з геометрії 9 клас корнес бабенко

зошит для контрольних робіт з геометрії 9 клас корнес бабенко 9 клас: Комплексний зошит для контролю знань. - Харків, 2010. - 64с." В розв'язнику подано рішення задач і вправ з коплексного зошиту для контролю знань з геометрії для 9 класу (автор Роганін О. М.). Посібник адресований батькам, які зможуть проконтролювати правильність виконання завдань, а в разі необхідності - учням для аналізу помилок. Сторінки посібника подано у вигляді слайдів. Посібник складається з двох частим: поточний контроль і контрольні роботи.  КУЛЯ ЧАСТИНА 2. КОНТРОЛЬНІ РОБОТИ Методичні рекомендації щодо Предмет та Клас: Геометрія Комплексний зошит 9 клас. Підручник створено відповідно до навчальної програми з Геометрії Комплексний зошит 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендовано міністерством освіти і науки молоді та спорту України. Інструкція як завантажити підручник. Читати онлайн: Геометрія 9 клас Комплексний зошит Роганін. Предыдущая статьяПідручник Українська література 9 клас